دانلود Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0 + Data – بازی گانگستر ریو : شهر مقدسین + دیتا

| دانلود رایگان بازی Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0 برای آندروید از میهن دانلود |

|| همراه با تمامی گیم دیتا ها ||

Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0 نام شاهکاری دیگر از کمپانی مطرح Gameloft می باشد که با سبکی شبیه به بازی Grand Theft Auto شما را به مشهورترین شهر برزیل خواهد برد. در این بازی گرافیکی در نقش یک گنگستر می بایست بیش از ۶۰ ماموریتی را که به شما محول گردیده است با موفقیت به پایان رسانده و ساعت های بسیاری سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید. سیاستمداران فاسد را بکشید ، از شاهدان محافظت نموده و اتومبیل ها را برای فرار از مهلکه و یافتن افرادی که قصد از بین بردن شما را دارند سرقت کنید. همچنین شما میتوانید در این بازی به حالت آزاد بازی کنید. پیشنهاد میکنیم که این بازی زیبا و گرافیکی را از دست ندهید.

 

 

src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/icons/mihandownload/requried-icon.png" alt="" width="24" height="24" />پیش نیاز : ۲٫۲ و بالاتر

دانلود فایل نصبی اصل با لینک مستقیم | با حجم ۲.۱۷ مگابایت

دانلود از طریق بارکد خوان QR ( در صورتی که با بارکد QR آشنایی ندارید کلیک کنید )

 

دانلود فایل نصبی کرک شده با لینک مستقیم | با حجم ۲.۱۸ مگابایت

دانلود  از طریق بارکد خوان QR ( در صورتی که با بارکد QR آشنایی ندارید کلیک کنید )

گیم دیتا ها

 

src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/November/icons/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif" alt="" width="24" height="24" /> دانلود دیتا برای PowerVr با لینک مستقیم | با حجم ۷۶۰ مگابایت

src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/November/icons/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif" alt="" width="24" height="24" /> دانلود دیتا برای Mali با لینک مستقیم | با حجم ۷۵۵ مگابایت

src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/November/icons/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif" alt="" width="24" height="24" /> دانلود دیتا برای Adreno با لینک مستقیم | با حجم ۷۵۵ مگابایت

src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/icons/mihandownload/info-icon.png" alt="" width="24" height="24" />راهنما حل مشکلات دیتا و کپی آن :

تمامی گیم دیتا های قرار گرفته شده در سایت دارای اسم بازی می باشد و مقابل آن DATA+ نوشته شده است مانند : Sonic-4™Episode-I-v1.3+DATA که شما نباید آن را در گوشی خود کپی کنید , شما باید وارد آن پوشه شده و پوشه ای را که با .com شروع میشود را در مسیر دیتای مخصوص خود در گوشی کپی کنید.! دقت کنید که اکثر دیتا ها با نام .com شروع میشود. در بعضی مواقع نیز شرکت سازنده بازی را با توجه گرفتن نوع شتاب دهنده ( GPU ) و CPU گوشی ها , گیم دیتا را مخصوص به آن ها می سازد , برای مثال : Galaxy S II دارای شتاب دهنده Mali می باشد که شما بایستی آن را در میان دیتا های قرار گرفته پیدا کرده و فقط آن را دانلود کنید‌ , در صورتی که با نوع شتاب دهنده گوشی خود آشنایی ندارید به سایت GSMarena مراجعه کرده و در قسمت GPU گوشی خود از نوع شتاب دهنده آگاه شوید. حال اگر مشکلات شما با راهنمایی فوق حل نشد میتوانید آی دیmihandownload.tadeh را در یاهوو ادد نموده و مشکل خود را بیان کنید.

src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/icons/mihandownload/info-icon.png" alt="" width="24" height="24" />لیست تمامی نوع شتاب دهنده گوشی ها :

کلیک کنید
src="http://s1.mihandownload.com/2012/Tadeh/icons/mihandownload/info-icon.png" alt="" width="24" height="24" />قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم بوده و دارای ریکاوری هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که فایل هایی که دارای حجم بالای ۱۰۰ مگابایت می باشند تحت پوشش این سیستم هستند.

پسورد فایل : www.mihandownload.com

( لطفا با حروف کوچک رمز را وارد کنید )



Handsome Boy

فانیها

91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 17:3 | نویسنده : عاشق خسته |