دانلود بازی Knack برای PS4

Knack | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی |

تاریخ انتشار : ۲۰۱۳/۱۱/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
ایدی بازی: CUSA00068
حجم فایل: ۳۳٫۵ GB

اطلاعات بازی :

Knack، بازی پلتفرمر (Platformer) کمپانی سونی است که معمار اصلی PS4، آقای مارک سرنی (Mark Cerny) هم در ساخت آن مشارکت داشته اند. ایشان پیش تر در بازی های پلتفرمر قبلی سونی نظیر جک و دکستر (Jak And Dexter) هم حضور داشته اند. ماجرا از جایی اغاز میشود که عده ای از موجودات در این بازی که جن و دیو نامیده میشوند تحط رهبری گانداهار (Gundahar) به سرزمین انسان ها حمله میکنند. در این میان یکی از انسان ها که دکتر نامیده میشود بر روی اثار باستانی و یک تمدن بسیار قدیمی تحقیق میکند و تلاش میکند تا این دو موضوع را به نحوی با یکدیگر پیوند بزند و سرانجام موفق میشود موجود عجیبی با قدرتی مرموز را بسازد که نام نک (Knack) را روی این ساخته اش میگذارد . این موجود که قد و قامت بسیار کوچکی دارد از تکه اشیاء مختلفی نظیر چوب , شیشه و… تشکیل شده است و میتواند هر شی بی ارزشی را که اطراف خود میبیند به بدن خود پیوند بزند. دکتر بر این باور است که او میتواند جلوی نیروهای متجاوز جن ها را به تنهایی بگیرد و انسان ها را از شر دشمنان در امان نگه دارد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

گیم پلی این بازی بسیار ساده است، ولی برای این که در آن حرفه ای شوید راه دشواری را در پیش خواهید داشت که این یک مورد مثبت در مورد گیم پلی بازی است. مانند هر بازی پلتفرمر (Platformer) دیگری شما باید در محیط بازی حرکت کنید و از قسمتی به قسمت دیگر بروید. هم چنین کار های دیگری هم قابل انجام دادن است که از جمله ی آن ها می توان به کشتن دشمنان و رسیدن به مناطقی که برای شما مشخص می شوند. شما با این کار ها خط داستانی بازی را دنبال می کنید و خود را به مقصد بعدی روایت داستان می رسانید. گیم پلی Knack خیلی خطی است و اصلا احساس آزادی را که بازی های پلتفرمر دیگر مثل جک و دکستر (Jak And Dexter) را به گیمر نمی دهند. همانند نسخه ی اورجینال و اولیه ی بازی Crash Bandicoot که برای PSone منتشر شد، شما مرحله را به اتمام می رسانید، دشمنان را از بین می برید و سپس با غول آخر ها (Boss Fight) مبارزه می کنید. به طور کلی گیم پلی بازی در همین چند مورد محدود خلاصه می شود و شما باید بازی را همین گونه پیش ببرید. گیم پلی Knack زمانی به نقطه ی اوج خود می رسد که به بخش مبارزات بازی می رسیم. با توجه به درجه ی سختی (Difficulty) که شما انتخاب می کنید، گیم پلی بازی به شدت تغییر پیدا می کند؛ به عنوان مثال، بازی را بر روی درجه ی سختی آسان (Easy) انجام دهید، شما مسلما یک گیمر تازه کار هستید زیرا که این برای گیمر های مبتدی است و یا کسانی که فقط قصد به پایان رساندن بخش اصلی و داستانی بازی را دارند. پس اگر شما در جزو هواداران قدیمی و دوست دار بازی هایی هستید که گیمر های حرفه ای را می طلبد، درجات سختی Hard و Very Hard برای شما انتخاب بسیار خوبی خواهند بود. مبارزات بازی هم با توجه به اندازه ی Knack شکل متفاوتی به خود می گیرد و مبارزه کردن در هنگامی که شخصیت شما کوچک است با زمان هایی که او تبدیل به موجودی عظیم الجثه شده است، یک سان نخواهد بود. گاهی اوقات شما باید با استفاده از Knack کوچک مبارزه کنید، در این حالت مشت ها و ضربه هایی که به حریفانتان وارد می کنید، تأثیر زیادی نخواهند داشت و نوار سلامتی شما هم بسیار کوچک خواهد بود. ولی در مواقعی که Knack بزرگ می شود، ماجرا فرق می کند و اندازه ی او حتی به ۳۰ فوت هم می رسد؛ در این حالت نوار سلامتی شما بسیار زیاد تر از قبل خواهد بود و ضربه های شما هم اثر تخریبی بیش تری خواهند داشت و تقریبا می توانید هر چیزی را که بر سر راهتان وجود دارد را نابود کنید. Knack به طور کلی بازگشتی به بازی های قدیمی (Old – School) سبک پلتفرمر (Platformer) است و توانسته است با ظاهری نسل بعدی، صدا گذاری خوب و سیستم مبارزات خاصش، خود را مطرح کند. شخصیت های بازی دوست داشتنی هستند و از همین الان مشخص است که این بازی می تواند تولد یک فرانچایز جدید باشد و نسخه های جدید هم با داستان متوسطی همراه باشند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Knack برای PS4 | تاپ 2 دانلود

توجه :

اول از همه باید بگیم که این بازی قبلا در سرورهای دانلود سایت اپلود شده بودند. همون گونه که قبلا هم گفته بودیم قرار شد هر بازی PS4 و XBOXONE که لیک شد در سایت قرار بدیم. این نسخه ای که ما قرار دادیم به صورت PKG هستش. برای اجرای این بازی اولا که باید PS4 هک بشه و قسمت install package داشته باشد و همچنین نیاز به فیکس بازی نیز می باشد مثل بازی های PSN که برای PS3 منتشر میشند. در ضمن هروقت نسخه دیسکی این بازی هم هک شد در همین پست قرار میدهیم. در آخر هم باید بگیم که هنوز PS4 هک نشده.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۴:Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : SCE Japan Studio


Handsome Boy

فانیها

91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 6:40 | نویسنده : عاشق خسته |