با سلام خدمت دوستان امروز هم بایک آموزش دیگر خدمت شما هستیم همانطور که اطلاع دارید امروزه به ما ایرانی ها اجازه نمی شود تا در یاهو یک ایمیل جدید بسازیم پس باید به فکر یک راه چاره باشیم یعنی شماره ی جعلی خیلی ساده است شما اول وارد سایت یاهو می شوید و تمام اطلاعات رو پر می کنید به جز شماره تلفن سپس به سایت www.receivefreesms.com بشید و یکی از شماره هایی رو که اون جا داره رو کپی کرده و در قسمت شماره ی یاهو وارد کنید و بعد درحواست ارسال کد تایید رو بزنید بعد وارد اون شماره ای که دادید بشید و اس ام اسی که از طرف یاهو اومده رو بخونید و کد رو بردارید و به یاهو ارائه بدید این طوری یک ایمیل جدید ساختید به همین راحتیalt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 17:20 | نویسنده : عاشق خسته |

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

archos video player android پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندروید

 

 

password پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندروید لینک دانلود – 7 مگابایت | لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:, | 16:26 | نویسنده : عاشق خسته |

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی، Update 5 and 6-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

dvd دانلود بازی Battlefield 4 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Battlefield 4 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

داستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر” را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد همراه با تیم سه نفره‌اش اعضای ارشد و پرنفوذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت فراری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ایفای نقش می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ تنها چیزی که برای “رکر” در این هرج و مرج جهانی مهم است حفظ جان خودش، هم وطنش و هم تیمی‌هایش است.شش سال پس از اتفاقاتی که در Battlefield 3 رخ داد، هان در آستانه ی هرج و مرج قرار گرفته،چین به یکی از سه قطب اصلی ابرقدرت‌های جهان  تبدیل شده و شانگهای به عنوان هدف اصلی ایالات متحده و روسیه، بر روی آتش جنگ جهانی بنزین می‌ریزد.درحالی که “رکر” در یک عملیات برای جاسوسی از یک ژنرال روسی در باکو در حال اکتشاف است، تیم “سنگ قبر” توسط روس‌ها شناسایی می‌شود و بازی‌کن باید از مواضع روسیه راه خود را برای فرار از این دردسر پیدا کنید.پس از اینکه تیم به USS Valkyrie باز‌می‌گردد  اطلاعاتی  از Wasp Class Carrier به دست می‌آید مبنی بر این که بازهم باید همان سوء ظن های قبلی را تائید کنید.فرمانده ی نیروی دریایی چین Chang در این نقشه است که  یک کودتا در چین ایجاد کند و این امر هم با حمایت روسیه قابل انجام است.در Battlefield 4 شما کنترل شخصیت زن را هم به عهده خواهید گرفت و شاید این موضوع برای شما جالب باشد که قابلیت اشتراک گذاشتن فیلم ها هم به بازی اضافه شده است . این یعنی این که بازی‌کن قادر خواهد بود تا ویدئوهای ضبط شده از مراحل بازی را مستقیما در وبلاگ Battlelog مشاهده کند.

 

جدیدترین قطب معناطیسی الکترونیک آرتز

سری Battlefield در بخش گیم‌پلی یک کپی برداری ناقص‌الخلقه از CoD داشته است و همیشه به همین دلیل تمامی هواداران از دست DICE شاکی بوده‌اند.به درستی یا ناردستی این جمله کاری نداریم ولی نمایش‌های اخیر BF4 حاکی از این بود که امسال هواداران جناح مقابل باید کنار بایستند.استفاده از وسایل نظامی هوایی، زمینی و دریایی در دو بخش چندنفره و تک نفره باعث شده است که بازی بتواند واقعا حرفی در مقابل شوترهای نسل هفت و حتی نسل بعدی داشته باشد، همه چیز نسل بعدی است… استفاده از فناوری پرفورمنس کپچر برای نرم تر شدن حرکات بازی‌کن در بازی، لیز خوردن‌ها، دراز کشیدن‌ها و حرکات شخصیت اصلی در آب را به بهترین نحو رقم زده اند..نبرد های خاکی-آبی در بازی نقش بزرگی را ایفا  خواهند کرد که یکی از مصداق های بزرگ آن قایق های RCB-90 و جت‌های جنگی هستند.کنترل هوا و دریا در بازی نقش اساسی در پیروزی‌ها خواهد داشت.هم‌چنین DICE اعلام کرده است که بازی‌کنان می‌توانند در هنگام شنا کردن از اسلحه‌های سرد و گرم خود برای پیشروی مخفی‌کاری یا کاملا اکشن استفاده کنند که مکانیزم واقعا کاربردی‌ای است.نقش حملات آبی نیز این بار به لطف اضافه شدن قایق ها به این عنوان شوتر اول شخص بسیار بزرگ تر و پر رنگ تر از قبل شده است و شما می توانید قایق هایی مثل US’s RCB-90 و جت اسکی را در بازی هدایت کنید و قابلیت شیرجه زدن در زیر آب را هم دارا خواهید بود و همچنین می توانید برای فرار از دست دشمنان با حداکثر سرعت شنا کنید.

 

سیستم‌هایی در انتظار ذوب شدن…

بحث Battlefield باشد و حرفی از گرافیک و جلوه‌های ویژه‌ی بازی زده نشود باید در آن جایی که بحث می‌کنند را گِل گرقت! فراست بایت انجینی است که الکترونیک آرتز از آن برای ساخت خیلی از بازی‌ها استفاده کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به AoT: The Devil’s Cartel و MoH: Warfighter اشاره کرد.در چند سال اخیر هر عنوانی که با فراست بایت ساخته شده یک هدف داشته و آن ساختن عنوانی با گرافیکی در سطح عالی است ولی معمولا همین هدف تبدیل به سنگ قبر آن بازی و سری می‌شود.جدیدترین نسخه از AoT گرافیک خوبی داشت ولی باگ‌هایی داشت که در یک بازی دانلودی هم شاهدش نبودیم.بر همین اساس عناوین Need For Speed: The Run و Medal of Honor نیز به همین سرنوشت دچار شدند.جدیدترین نسخه از فراست بایت یعنی FB3 یک موتور کاملا نسل بعدی است که اولین ردپایش را با انتشار BF4 به جا خواهد گذاشت.نسخه‌ی جدید NFS، نسخه‌ی جدید Dragon Age, Mirror’s Edge و هم‌چنین عنوان PvZ: Garden Warfare در حال ساخته شدن با این موتور پایه هستند.هم‌چنین به گفته‌ی BioWare عنوان بعدی Mass Effect اگر در دست ساخت باشد قطعا با همین موتور پردازش خواهد شد.یک نسل در گروی یک موتور… کم نیست! و قطعا هیچ شرکتی این ریسک را نخواهد کرد که اولین عنوان ساخته شده با یک موتور را به عنوان یک افتضاح به همگان بشناساند.

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Battlefield 4 screenshots 01 small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC Battlefield 4 screenshots 02 small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

Battlefield 4 screenshots 03 small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC Battlefield 4 screenshots 04 small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

Battlefield 4 screenshots 05 small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC Battlefield 4 screenshots 06 small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 32-Bit (with KB971512 System Update)
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 4GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA Geforce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB
Hard Drive: 30 GB

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8 64-Bit
Processor: AMD Six-Core CPU, Intel quad-core CPU
Memory: 8GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870, NVIDIA Geforce GTX 660
Graphics Memory: 3 GB
Hard Drive: 30 GB

 

source دانلود بازی Battlefield 4 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما به ترتیب دی وی دی های ۲ و۳ خواسته شود، به همین ترتیب، آن ها را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کرده و ادامه نصب را انجام دهید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Battlefield 4 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود DVD3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

————————————————————————–

 

نسخه فشرده ۱۸.۱ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Direct Link

 

————————————————————————–

 

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC - دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC - دانلود آپدیت Update 1-RELOADED بازی

download دانلود بازی Battlefield 4 برای PC - دانلود آپدیت Update 5 and 6-RELOADED بازی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:, | 16:23 | نویسنده : عاشق خسته |

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۴۵ به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

 

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱ (اصلاح شد):        Embedupload   Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013دانلود قسمت ۲ (اصلاح شد):        Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳ (اصلاح شد):       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴ (اصلاح شد):       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۵ (اصلاح شد):       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۶:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۷:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۸:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۹:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۰:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۱:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۲:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۳:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۴:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۵:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۶ (اصلاح شد):    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۷:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۸:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۹:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۰:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۱:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۲:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۳:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۴:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۵:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۶:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۷:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۸:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۲۹:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۰:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۱:    Multiupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۲:    Multiupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۳:    Multiupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۴:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۵:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۶:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۷:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۸:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳۹:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴۰:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴۱:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴۲:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴۳:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴۴:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴۵:    Embedupload    Direct Link

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:, | 16:9 | نویسنده : عاشق خسته |

کریستیانو رونالدو موفق شد به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شود و توپ طلای ۲۰۱۳ را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند. پس از مهاجم پرتغالی، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی و لیونل مسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. یوپ هاینکس سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ در حالی به عنوان برترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن یکی از سه نامزد نهایی این عنوان ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. هاینکس فصل قبل موفق شد با بایرن مونیخ به سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کند. همچنین گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد تا زلاتان که در حسرت رسیدن به جام جهانی برزیل مانده بود در این عنوان به افتخاری دست پیدا کند. زلاتان در این عنوان توانست نیمار و ماتیچ را پشت سر بگذارد. نادینه آنگرر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان نیز برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را به خود اختصاص داد. سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان هم به عنوان برترین مربی زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را از آن خود کرد. شما در ادامه مطلب می توانید مراسم را به طور کامل و با کیفیت HD 720p با حجم مناسب دریافت نمایید.

|برنامه به صورت کامل و با کیفیت HD 720p و با حجم ۶۶۰مگابایت می باشد|

 

FIFA Ballon Dor 2013 cover دانلود مراسم توپ طلای 2013   FIFA Ballon Dor 2013

 

 

caution دانلود مراسم توپ طلای 2013   FIFA Ballon Dor 2013 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود مراسم توپ طلای 2013   FIFA Ballon Dor 2013 دانلود:    Direct Link

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:, | 16:8 | نویسنده : عاشق خسته |

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|بازی آپدیت شده به نسخه v1.3.0.0 می باشد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

dvd دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.

 

اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟

Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نما

 

تصاویری از محیط بازی:

NFS Rivals screenshots 01 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC NFS Rivals screenshots 02 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

NFS Rivals screenshots 03 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC NFS Rivals screenshots 04 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

NFS Rivals screenshots 05 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC NFS Rivals screenshots 06 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7
CPU: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo, AMD 2.6 GHz Athlon X2
RAM: At least 4 GB
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
DIRECTX: DirectX 10.1 compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7 (Recommended is Windows 8 64-bit)
CPU: Intel Quad Core CPU, AMD Duo Core CPU
RAM: At least 8 GB
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GT660 3Gb or better
DIRECTX: DirectX 11 compatible

 

source دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:, | 16:7 | نویسنده : عاشق خسته |

Untitled-13-Recovered

 

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates v1.1.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes v1.0 برای اندروید

نوع بازی : کشاورزی و مزرعه داری

ورژن بازی : ۱٫۰

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل :۲۰۶ MB

اطلاعات بازی :

Farm Frenzy: Viking Heroes یکی از بهترین بازی های منتشر شه برای سیستم عامل اندروید تا بکنون است . در این بازی باید تا می توانید مزرعه خود را بسازید و محصولات مختلفی در آن بکارید. با گذشت مراحل می توانید مزرعه خود را گسترش دهید و پول بیشتری از فروش محصولات به دست آورید. این بازی یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های مزرعه داری در اندروید می باشد که از گرافیک و جرئیات زیاد برخوردار است .

جهت دانلود ازی و خوانن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes v1.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: -

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 16:38 | نویسنده : عاشق خسته |

Dinosaur War | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی Dinosaur War v1.4.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dinosaur War v1.4.1 برای اندروید

نوع بازی : انلاین

ورژن بازی:۱٫۴٫۱

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر

حجم فایل : ۲۶ MB

اطلاعات بازی :

قدرت های بد با یکدیگر همراه شده اند و تعداد زیادی از دایناسور ها را نابود کرده اند. حال بازماندگان دایناسور ها با یکدیگر متحد شده اند و تصمیم گرفته اند علیه نیروهای بد مبارزه نمایند تا سرزمین خود را دوباره بدست آورند. در این بازی باید با نیروهای تاریکی مبارزه کنید و انتقام دوستان خود را بگیرید!

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ویژگی های بازی :

- وجود دایتاسور ها و موجودات قدیمی دیگر

- جنگیدن برای بدست اوردن منابع

- وسایل جنگی مختلف

- استفاده از الماس برای ساخت و ساز سریع

تصاویری از محیط بازی :

480

577377

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: -

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 16:36 | نویسنده : عاشق خسته |

Gran Turismo 6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.46 – CFW 4.50 |

| اپدیت ۱٫۰۳ به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.50 , 4.46, 3.55
ایدی بازی : BCES01893
حجم فایل: ۱۴٫۵ GB
ریلیز: DUPLEX

اطلاعات بازی :

۳ سال از عرضه Gran Turismo 5 می گذرد، عنوانی که با حواشی زیادی همراه بود و با وجود فاصله ۶ ساله نسبت به نسخه قبلی خود، نتوانست انتظارات را به خوبی برآورده کند. انتظاراتی که به دلیل سابقه فوق العاده سری Gran Turismo طبیعی بودند و فاصله زیاد عرضه پنجمین نسخه با نسخه قبلی نیز این انتظارات را بیشتر می کرد. هسته مرکزی Gran Turismo 5 به خوبی طراحی شده بود و در بخش های مختلف آن نکات جالبی دیده می شد، ولی ساختار نهایی بازی مشکلات فراوانی داشت و در کنار هر نکته مثبت، نکته ای منفی دیده می شد. حال بعد از گذشت ۳ سال و در حالی که خیلی ها انتظار دیدن نسخه بعدی Gran Turismo را به این زودی ها نداشتند، ششمین نسخه از محبوب ترین عنوان سونی منتشر شده است و Polyphony Digital قصد ارائه تجربه ای بهتر و کامل تر از قبل را دارد.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازی Gran Turismo 6 | تاپ 2 دانلود

قیمت فقط ۱۰۰۰۰ تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

سری GT همواره دارای گیم پلی با کیفیتی بوده و این بار نیز شاهد بهبودهای فراوانی در این زمینه خواهیم بود. مهم ترین تغییر در این زمینه به سیستم تعلیق یا فنربندی اتومبیل ها برمی گردد، سیستمی که بیشترین تأثیر آن را می توان در انتقال حرکات جاده به اتومبیل دانست و این بار PD با کمک کمپانی KM Automotive به جمع آوری اطلاعات در این زمینه پرداخته و در GT6 شاهد عکس العمل های طبیعی جاده بر اتومبیل خواهیم بود. مورد دیگر به مدل سازی تایرها مربوط می شود، موضوعی که در یک بازی ریسینگ از اهمیت بالایی برخوردار بوده و GT6 نیز با در اختیار داشتن بازه وسیعی از تایرها در بخش های مختلفی از تایرهای مخصوص به پیست های ریسینگ و خیابانی تا مسابقات رالی، توجه ویژه ای به این موضوع کرده است. در همین ارتباط PD با کمپانی معروف Yokohama Rubber همکاری کرده و سعی در بهبود این بخش در GT6 داشته است. توجه به حالات آیرودینامیک اتومبیل ها نیز بیش از گذشته بوده و هر اتومبیل نسبت به ابعاد و فرم ظاهری خود، به شکل خاصی شبیه سازی شده است و فیزیک به کار رفته در آن ها نیز با پیشرفت زیادی همراه بوده است، به گونه ای که بعد از تجربه GT5 و GT6 در کنار هم، به سادگی می توان متوجه تغییرات گسترده در گیم پلی و فیزیک بازی شد. یکی از نقاط قوت GT5، گرافیک فنی فوق العاده آن بود که در عین حال به یکی از بزرگ ترین بخش های حاشیه ساز بازی نیز تبدیل شد. GT5 در بخش هایی که از پایه بر اساس سخت افزار PS3 طراحی شده بودند، گرافیکی چشم نواز و بسیار دیدنی داشت. اتومبیل های پریمیوم، پیست های زیبا و افکت های دود و گرد و خاک در کنار چرخه شبانه روز و افکت های مربوط به برف و باران باعث می شد با عنوانی تحسین برانگیز روبرو باشیم. ولی در سمت مقابل مواردی چون اتومبیل های استاندارد، بعضی پیست های بی کیفیت، مشکلاتی در سایه زنی و البته افت فریم دست به دست یکدیگر می دادند تا ارزش های بصری بازی زیر سوال برود. PD در GT6 قصد بهبود بسیاری از مشکلات بصری نسخه قبلی را داشته و تا حد زیادی موفق عمل کرده است. سایه ها نسبت به قبل افزایش کیفیت دارند، فریم ریت بازی مخصوصاً در حالت ۷۲۰p کمتر دچار مشکل می شود، تعدادی از پیست های نه چندان زیبای نسخه قبل با بهبودهایی روبرو شده اند و در مجموع بازی زیباتر از گذشته به نظر می رسد. به گفته سازندگان بازی کیفیت این اتومبیل ها کمی بهتر از گذشته شده و مواردی که مشکلات زیادی داشتند نیز دستخوش تغییرات فراوان شده اند. یکی از بزرگ ترین ایرادات نسخه قبلی نیز نبود زاویه دید از داخل (کاکپیت) در اتومبیل های استاندارد بود که متأسفانه این قضیه در این نسخه نیز به چشم می خورد و این اتومبیل ها یا با زاویه کاکپیت بسیار ساده که در آپدیت GT5 ارائه شد همراه می شوند، یا اصلاً از این زاویه پشتیبانی نخواهند کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های بصری GT6 استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation خواهد بود. تکنیکی که با مدل سازی سه بعدی سر و کار داشته و میزان چندضلعی ها را نسبت به شرایط مختلف تغییر می دهد. به این شکل که اتومبیلی که در نزدیکی شما قرار دارد، چندضلعی های بیشتری داشته و اتومبیل هایی که فاصله زیادی از شما دارند، با چندضلعی های کمتری همراه بوده و این موضوع پردازش بازی را سریع تر می کند. موتور رندر HDR نیز در GT6 بهبود قابل توجهی نسبت به قبل دارد و کیفیت نورپردازی و افکت هایی چون موشن بلور نیز تغییرات زیادی به خود دیده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

امکانات DLC PACK :

PRECISION PACK

- Nissan GT-R NISMO GT3 (15th Anniv ’13)

- Audi R8 LMS Ultra (15th Anniv ’12)

- Corvette Stingray C7 (15th Anniv ’14)

- Tesla Motors Model S Signature Performance (15th Anniv ’12)

- SRT Viper GTS (15th Anniv ’13)

- Cars can be accessed from your Garage.

TORQUE PACK

- Ford GT40 Mark (15th Anniv ’66)

- Pagani Huayra (15th Anniv ’13)

- Renault Mégane Trophy (15th Anniv ’11)

- Alpine A110 1600 S (15th Anniv ’72)

- Lancia STRATOS (15th Anniv ’73)

- Cars can be accessed from your Garage.

PERFORMANCE PACK

- Audi R18 TDI (15th Anniv ’11)

- BMW Z8 (15th Anniv ’01)

- Chevrolet Corvette Coupe C2 (15th Anniv ’63)

- KTM X-BOW R (15th Anniv ’12)

- Lexus IS F Racing Concept (15th Anniv ’08)

- Cars can be accessed from your Garage.

ADRENALINE PACK

- Cizeta V16T 15th (Anniv ’94)

- Ford Focus ST (15th Anniv ’13)

- Mercedes SLS AMG GT3 (15th Anniv ’11)

- Shelby Cobra Daytona Coupe (15th Anniv ’64)

- Toyota 86 GT (15th Anniv ’12)

- Cars can be accessed from your Garage.

VELOCITY PACK

- Audi Sport quattro S1 Rally Car (15th Anniv ’86)

- Ford Shelby GT500 (15th Anniv ’13)

- Honda HSV-010 GT (15th Anniv ’11)

- Lotus Europa S.2 (15th Anniv ’68)

- Volkswagen Scirocco GT24 (15th Anniv ’08)

- Cars can be accessed from your Garage.

15th Anniversary RACING SUIT & HELMET PACK

- You acquired the 15th Anniversary Racing Suit and Helmet.

- Suits and helmets can be equipped from your Garage.

15th Anniversary PAINT ITEM PACK

- You acquired the 15th Anniversary Paint Item.

- The Paint Items you earn can be used to paint your car in GT Auto.

AVATARS PACK

- 4 avatars for online play.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۵:Direct Link

فیکس CFW 3.55

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

اپدیت ۱٫۰۱ ( برای CFW 4.40 به بالا)

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

اپدیت ۱٫۰۲ ( برای CFW 4.40 به بالا)

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

اپدیت ۱٫۰۳ ( برای CFW 4.40 به بالا)

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ALL DLC PACK

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Polyphony Digital

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 16:35 | نویسنده : عاشق خسته |

دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles | تاپ 2 دانلود

دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

| سریال لاک پشت های نینجا با دوبله فارسی با کیفیت عالی DVDRip |

| قسمت ۲ از فصل اول اضافه شد |

| اختصاصی تاپ ۲ دانلود |

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles – لاک پشت های نینجا

ژانر: ماجراجویی / اکشن / کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۳

ماینگین مدت زمان هر قسمت: ۲۲ دقیقه

ماینگین حجم هر قسمت: ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: عالی DVDRip

زبان : فارسی + انگلیسی (تغییر زبان با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+X در نرم افزار KMPlayer)

داستان انیمیشن:

Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک پشت‌ های نینجا) داستانی درباره ۴ لاک پشت جهش یافته انسان گون (به نام‎های مایکل‌آنجلو، لئوناردو، دوناتلو و رافائل) است که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‌ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند. این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ نوشته کوین ایستمن و پیتر لایرد آفریده شد و بعداً از روی آن چندین مجموعه پویانمایی، فیلم، بازی رایانه‎ای، اسباب‌بازی و دیگر محصولات ساخته‌شد.

جهت دانلود انیمیشن و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 

 

تصاویر محیط انیمیشن:

دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles | تاپ 2 دانلود

 

 

توضیحات

به طور میانگین هفته ای ۱ یا ۲ قسمت از انیمیشن قرار خواهد گرفت.

 

 

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود قسمت ۱ از لینک مستقیم : Direct Link (یه چیزی تغییر کرده!)

دانلود دانلود قسمت ۲ از لینک مستقیم : Direct Link (یک تله موش بهتر!)

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده سازنده: -

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 16:33 | نویسنده : عاشق خسته |

Angry Birds Go! | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی Angry Birds Go! v1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Angry Birds Go! v1.0.6 برای اندروید

نوع بازی : racing

ورژن بازی : ۱٫۰٫۶

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل : ۱۴۲ MB

اطلاعات بازی :

به جزیره خوک ها خوش امدید! بله درست است در این بازی باید با پرندگان وارد جزیره خوک ها شوید و با خودروهایتان با آن ها مسابقه دهید . در بازی باید در زمین های مختلف مسابقه دهید و مراقب پیچ و خم های جاده باشید ! همچنین باید مراقب خوک ها باشید تا با استفاده از قدرت های خود باعث انحراف شما از جاده نشوند .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Angry Birds Go! v1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Angry Birds Go! v1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Angry Birds Go! v1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Angry Birds Go! v1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: -

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 16:32 | نویسنده : عاشق خسته |

Muffin Knight | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی Muffin Knight v1.8.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Muffin Knight v1.8.3 برای اندروید

نوع بازی :سرگرمی

ورژن بازی: ۱٫۸٫۳

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم فایل : ۷۰ MB

اطلاعات بازی :

موفین نایت یک بازی اکشن و جذاب با کاراکتر های زیاد می باشد که هر کدام از آن ها قدرت های مخصوصی دارند . این بازی داستان یک پسر بچه  است، که در حال بازگشت از مسافرت خود بوده و ناگهان دچار نفرین می شود. او بسیارکلوچه دوست دارد، اما زمانی که به بشقاب های کلوچه دست می زند هر کدام از آن ها به موجودی مختلف تبدیل می شوند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Muffin Knight v1.8.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Muffin Knight v1.8.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Muffin Knight v1.8.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Muffin Knight v1.8.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

 

 

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: -

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, | 12:21 | نویسنده : عاشق خسته |