USB Redirector | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار اتصال به USB از راه دور USB Redirector 6.1.1.2460

USB Redirector نرم افزاریست کاربردی که به وسیله آن قادر خواهید بود تا به USB خود در صورتی که به سیستمی متصل باشد وصل شوید . به عنوان مثال اگر USB شما در اداره به سیستمی متصل باشد می توانید به کمک این نرم افزار به USB از طریق اینترنت متصل شوید و دستور های لازم را برای ان ارسال کنید . این USB ها می توانند هر نوع وسیله ای مانند موس ، کیبرد ، هارد ، فلش و … باشند . یکی از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار امکان متصل شدن به سیستم عامل های مختلف است و همچنین از تمامی ویندوز سرور ها نیز پشتیبانی می کند . همچنین قادر خواهید بود تا سطح دسترسی های مختلفی تعیین کنید تا کاربران به صورت شبکه بتوانند از آن استفاده کنند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Ashampoo Snap | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار تصویر برداری از محیط ویندوز Ashampoo Snap 7.0.2

در بسیاری از مواقع نیاز پیدا می کنیم که از اتفاقات سیستم خود فیلم تهیه کنیم و یا عکس از یک ارور را در اختیار شخصی قرار بدهیم تا بتواند به ما کمک کند . راه های ساده ای برای این کار وجود دارند اما اگر نیاز به مقداری امکانات بیشتر داشته باشید می توانید از نرم افزار Snap شرکت Ashampoo استفاده کنید . به وسیله این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از صفحه ویندوز خود فیلم و یا عکس تهیه کنید و آن را با مقداری ویرایش و یا به همان صورت در اختیار دوستانتان قرار بدهید . همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار فیلم های آموزشی تهیه و به صورت مستقیم توسط خود نرم افزار به اشتراک گذاری آن ها بپردازید . و یا می توانید از بازی های خود ویدئو کلیپ هایی تهیه کنید تا دوستانتان از دیدن آن لذت ببرند . امیدواریم این نرم افزار قادر باشد بخشی از نیاز های شما را برطرف کند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

AIMP | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش حرفه ای موسیقی AIMP 3.55 Build 1332

اگر یکی از افرادی هستید که بسیار به گوش دادن به موسیقی علاقه دارید و در روز زمان زیادی را برای این کار مصرف می کنید ، این نرم افزار مخصوص شما ساخته شده است . نرم افزار AIMP یکی از محبوبترین نرم افزار های پخش موسیقی برای علاقه مندان به موسیقی است که با محیط جذاب و کیفیت بسیار عالی خود موفق شده تا در دل کاربران جایی برای خود باز کند . این نرم افزار تمامی فرمت های صوتی را با کیفیت بسیار بالا و به صورت لیست برای شما پخش می کند تا شما بتوانید از موسیقی نهایت لذت را ببرید . همچنین قادر خواهید بود تا تنظیمات و تغییراتی در صدا انجام دهید تا آنچه می خواهید را به دست آورید . همچنین از امکانات جانبی این نرم افزار می توان به قابلیت ضبط صدای کامپیوتر و یا رادیوی اینترنتی اشاره کرد که به از امکانات مفید و دوست داشتنی این نرم افزار هستند . اگر شما هم علاقه بسیاری به گوش دادن به موزیک های مختلف دارید پس این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, | 11:30 | نویسنده : عاشق خسته |

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد